ای تنها هم آغوش من...

ای تنها هم آغوش من...

ای تنها هم آغوش من

 بيا که احساست را برايت

               دست نخورده نگاه داشته ام و

              جسمم را به لذت بوسه ای نفروخته ام

 بيا که می خواهم وقتی دستانت را به روی احساسم می گذاری

              از فرط لذت

              قطره های اشک بر گونه هايت بدرخشد

 می خواهم با اشکهايت بر تمام احساسم بوسه زنی

 می خواهم اشکهايت تمام روحم را خيس کنند ,

 بيا که سالهاست سر به ديوار نهاده ام ,
                                          بيا ای تنها هم آغوش من , بيا . . . .



نظرات شما عزیزان:

S@H@R JOOON
ساعت18:22---29 مرداد 1394
نتونستم هدیه ی خوبی بدم بهت عزیزم ولی اینو از طرف قبول کن

S@H@R JOOON
ساعت18:20---29 مرداد 1394
نام کاربری:samanjojooo
رمز عبور:1212121212ss
این از طرفه منه نا قابله برو تو بخش مدیریت این وبلاگه داداش گلم ادرسش هم اینهsamanjojooo.loxblog.com


S@H@R JOOON
ساعت18:18---29 مرداد 1394
سلاممممم داداش گلممممم خوبی امروز تولدتهههههههههه مبارکه مبارکه

بهار
ساعت2:53---15 مرداد 1394
سلام دوست خوبم پست جدید گذاشتم. بهم یه سری بزن.راستی منتظر پست جدیدت هستم.موفق باشی.

S@H@R JOOON
ساعت17:05---12 مرداد 1394
سااااااااااااااااااااامی جووووووووووووون فدااااایی داری@} ;-@} ;-@} ;-@} ;-@} ;-

بهار
ساعت17:51---10 مرداد 1394
سلام دوست خوبم لینک بودی ولی وقتی داشتم لین هامو پاک سازی میکردم اشتباها پاک شده بودی خوشحالم که دوباره پیدات کردم و شما دوباره لینک شدی مرسی از اینکه با این وجود هنوزم لینکتون بودم.منو ببخشید لطفا بازم بهتون سر میزنم.موفق باشی مدیر وبلاگ رز.

سحرناز
ساعت9:41---10 مرداد 1394
سلوم!
آفرین بر تو
موفق و موید باشی



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





 

ای تنها هم آغوش من...